sobota, 2 sierpnia 2014

trójkąty i kropki

Znalazłam kiedyś fajny wzór na bransoletkę, ale była na większą ilość koralików. 
Moja zrobiona jest na mniejszą ilość, dlatego też musiałam zmodyfikować tamten wzór.

Bransoletka jest na 12k w rzędzie z wykorzystaniem 4 kolorów. 
Wzór zostanie udostępniony, jak tylko odzyskam swój sprzęt ;)

Wykorzystane zostały koraliki TOHO 11/0:
opaque curry,
opaque turquoise,
opaque cherry,
opaque pine green,
oraz owalne końcówki w kolorze mosiądzu,
zawieszka parasolka w kolorze mosiądzu,
zapięcie toggle z kwiatkami w kolorze mosiądzu.




2 komentarze:

  1. Świetny wzorek, śliczne kolorki i piękne wykonanie. Super bransoletka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzorek jest faktycznie fantastyczny! Jednak ja by, zmieniła zapięcie na bardziej delikatne, jednak to tylko moje odczucie;) Całość i tak prezentuje się olśniewająco;)

    OdpowiedzUsuń