sobota, 30 sierpnia 2014

mś w siatkówce

Tak się ładnie składa, że pojawiło się wyzwanie w Szufladzie SPORT. Długo się nie zastanawiałam, bo wiedziałam co z tej okazji zrobię ;) 
Za parę godzin rozpoczęcie MŚ w siatkówce mężczyzn, a więc na wyzwanie powstały kolczyki - piłki do siatkówki.
Piłka jak wygląda każdy chyba wie ;P poniżej ta, która robiła za wzór: 
(zaczerpnięte z internetu)

Moje siatkarskie piłki wyglądają tak:



 

Materiały: 
TOHO 11/0: opaque curry,
                    silver-lined cobalt,
kulki ok.12mm,
bigle i nakładki.
                          
Kolczyki zgłaszam do wyzwania i mam nadzieję, że chociaż trochę przypominają siatkarską piłkę ;P


P.S. Chłopakom z naszej reprezentacji życzę dużo szczęścia i zajęcia jak najlepszego miejsca ;)

2 komentarze:

  1. Chyba Twoje śliczne mini ballsy przyniosły naszym siatkarzom szczęście ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Kolczyki są cudne! Ja też kocham siatkówkę i kibicuję naszym całym serduchem, a marzeniem byłoby założyć te kolczyki i zasiąść na trybunach...

    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń