czwartek, 18 grudnia 2014

zawieszka jarzębina

Tyle przygotowań do jarmarku świątecznego, a to już będzie tydzień od niego. Zdjęć z niego ze swoim stoiskiem nie mam, ale sąsiadów trafiłam super, przynajmniej pierwszego dnia. Drugiego byłam w innym miejscu, ale to nie miejsce żeby o tym się rozpisywać ;P

Nie planowałam na dzisiaj posta, ale wchodząc na bloga Szuflady postanowiłam coś wrzucić. 
Chodzi oczywiście o wyzwanie na tymże blogu, ale zawieszka, którą pokażę powstała kilka dni przed jarmarkiem. Tak wyszło, że pasuje ona na wyzwanie, więc też ją tam zgłaszam ;)

Materiały:
metalowa baza zawieszki (niespodzianka od Modrak, wspomniana tu),
kaboszon przeźroczysty prostokątny,
TOHO 15/0 opaque gray,
łańcuszek

Do zawieszki  wykorzystany został przeźroczysty kaboszon, do którego wkleiłam obrazek, a całość obszyłam drobnymi koralikami. Tak przygotowany w całości kaboszon wklejony został w bazę.






5 komentarzy: