wtorek, 30 grudnia 2014

ostatkowo

Jutro już ostatni dzień roku, więc dzisiaj będzie mój ostatni post tegoroczny. 
Z tej też okazji chcę pokazać coś, co się nadaje np. na sylwestrową noc ;)

Bransoletka powstała wg mojego wzoru, który jest w zakładce ze wzorami.
Bardzo spodobało mi się zestawienie złota z bielą. Kiedy już miałam gotową bransoletkę zobaczyłam, że na blogu Szuflady jest wyzwanie z tymi właśnie kolorami. Dlatego też tam zgłaszam moją bransoletkę. Jest to ostatnie wyzwanie w tym roku, do którego zgłaszam coś mojego.

Materiały:
TOHO 11/0 opaque-rainbow white,
TOHO 11/0 permanent finish-galvanized starlight,
zapięcie toggle z kwiatkami, kolor złoty,
końcówki w kolorze złotym




Kolejne to kolczyki, które powstały do wcześniej zrobionej bransoletki (była podobna już w początkowych postach). 
Poniżej komplet, niestety sfotografowany osobno, ponieważ nie miałam już możliwości zrobić zdjęcia razem.

Materiały-kolczyki:
TOHO 11/0 metallic rainbow iris,
TOHO 8/0 opaque-lustered lt beige

Materiały-bransoletka:
TOHO 8/0 metallic rainbow iris,
TOHO 3/0 opaque-lustered lt beige,
zapięcie w kolorze srebrnym,
zawieszka słonik w kolorze srebrnym







Wszystkim dziękuję za odwiedzanie mojego bloga i życzę wszystkiego najlepszego w Nowym 2015 Roku. 
Aby ten nadchodzący rok był lepszy od poprzedniego, by spełniły się zamierzone cele i marzenia ;)


1 komentarz: