wtorek, 1 kwietnia 2014

łaciata i czarna

W końcu mogę pokazać kolejną bransoletkę - ukośnik. 
Wcześniej nie pokazywałam, ponieważ nie chciałam by osoba, do której miała trafić, zobaczyła ją najpierw tu. Życzenie było takie, by bransoletka była cała czarna. Problem miałam z zawieszką, i koniec końców wybrałam znak zodiaku. Na szczęście Paulinie się podoba z czego i ja jestem zadowolona ;)

Wykorzystane zostały TOHO 11/0 opaque jet, czarne końcówki, czarne zapięcie i zawieszka - znak zodiaku (w tym przypadku jest to rak)




Jeszcze w zeszłym roku zrobiłam tej samej osobie inną bransoletkę, która poniżej. Była robiona w zawrotnym tempie, ponieważ miałam zbyt krótki czas na jej wykonanie, niestety. Jakość zdjęcia trochę zła, ale poprawki wnieść już nie mogę.

TOHO 11/0 opaque jet oraz transparent frosted lt topaz, metalowe końcówki i zapięcie oraz zawieszka-motocykl



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz