czwartek, 10 października 2013

nierówne drobinki

Na początku, jak zaczęłam robić kolczyki, miałam dosyć dużo drobnych koralików, z których nie wiedziałam co zrobić. Były to w dodatku nierówne koraliki. Zaczęłam więc szperać w sieci, co można by było z nich zrobić, aż trafiłam na bloga Weroniki K. (Weraph) Zaraziłam się wtedy robieniem różności z drobnych koralików. Wykorzystałam wówczas te nierówne, a teraz już robię tylko z równiejszych TOHO.

Jednak dzisiaj kilka bransoletek (sznur szydełkowo-koralikowy, kurs) z okresu tych nierównych.


W maki. Powstała chyba jako pierwsza i jest moja (na 9k w rzędzie).


Czarna ze srebrnymi kropkami (na 6k w rzędzie).


Niebiesko-szara ze srebrnymi kropkami (na 5k w rzędzie).


Dwie żółto-zielone z czerwonymi rombami (na 5k w rzędzie).




Czarna z rzędem czerwonych kwiatków i dwoma paskami (na 6k w rzędzie).


Czarna z podwójnym rzędem szarych kwiatków (na 10k w rzędzie). 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz