czwartek, 22 stycznia 2015

zielone bargello

Nie mając pomysłu na wzór na kolejną bransoletkę, postanowiłam poszperać trochę w sieci. W końcu na tym blogu trafiłam na różne bargello. Nie miałam zbyt dużych wymagań, bo zamierzałam zrobić zieloną bransoletkę w czterech odcieniach. Skorzystałam więc z jednego wzoru ze wspomnianego wcześniej bloga, i tak oto powstało moje pierwsze bargello ;)


Materiały:
TOHO 11/0 opaque turquoise,
TOHO 11/0 trans-rainbow frosted dark peridot,
TOHO 11/0 opaque pine green,
TOHO 11/0 transparent capri blue
końcówki w kolorze srebrnym,
zapięcie z kwiatkami w kolorze srebrnym,
zawieszka - aniołek w kolorze srebrnym




2 komentarze:

  1. O jakie ładne. Ja również korzystałam z wzoru z tego bloga na moje bargello. Również mam ochotę na monochromatyczną wersję. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) faktycznie ładnie wygląda, ale trzeba uważać przy takiej wersji na to, by kolorów nie pomieszać i odpowiednie nawlekać tam, gdzie być powinny ;)

      Usuń