środa, 8 października 2014

motylki i odrobina fioletu

Kolczyki z motylkami już były, ale trochę dłuższe. Te poniżej zrobione zostały dla małych dam ;) 

Materiały:
Swarovski butterfly beads 8mm:

aqua


fuchsia


Te z kolei czekały na sfotografowanie i przekładałam z miejsca na miejsce. Dopiero, jak zobaczyłam wyzwanie na Szufladzie postanowiłam w końcu je pokazać.

Materiały:
baza kolczyka w kolorze srebrnym'
łezki gładkie czarne 8x11mm,
kryształki plastikowe diamentowe czarne 6mm,
kryształki plastikowe okrągłe czarne 6mm,
perełki fioletowe 4mm


Jako że jest w nich fioletowy kolor, a rzadko używam tego koloru, postanowiłam zgłosić je do wyzwania Szuflady.




1 komentarz:

  1. Bardzo mi się podobają kolczyki z fioletem. Ładnie się to wszystko komponuje :)
    Pozdrawiam
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń