niedziela, 1 czerwca 2014

prezent dla Mamy

Kolczyki, które od dawna leżały, żeby w końcu móc je pokazać.
Za pierwsze zabierałam się od kilku miesięcy, by całość skompletować w kolczyki, a wystarczyło tylko je poskładać i zawiesić na biglach ;) Koniec końców do skończenia ich "zmusił" mnie Dzień Matki. Kolczyki podarowałam Mamie ;)
Drugie natomiast już od dawna nie są u mnie. Miały to szczęście, że zrobiłam je od razu, od początku do końca.


SD iris blue, 4mm kryształek bicone Swarovskiego (kolor bodajże crystal heliotrope), różnego rodzaju metalowe przekładki i łańcuszek, zawieszone na biglach zamkniętych z ozdobnym listkiem.


SD hematite, 4mm kryształek bicone Swarovskiego (kolor - patrz wyżej), różnego rodzaju metalowe przekładki i łańcuszek, zawieszone na biglach zamkniętych z ozdobnym listkiem.


Niektóre osoby mogą kojarzyć te kolczyki z bloga Weraph.

1 komentarz:

  1. Hello,
    the earrings are so nice. A great Mother's Day gift.
    Greetings Christina

    OdpowiedzUsuń